sobota, 19 kwietnia 2014

Wesołych Świąt!

Hej czytelnicy ! :)
chciałabym życzyć Wam wszystkiego co dobre, smacznego jajka i radości w gronie rodzinnym,
a przede wszystkim odpoczynku od szkoły i codziennych trudności, 

bo przecież każdemu się to należy !




Siedzi sobie baran na zielonej łące,
a wokoło hasają wesołe zające,
bawią się i śmieją, wniebogłosy krzyczą,
że w te piękne święta RADOŚCI Ci życzą.


Chciałabym zobaczyć ile osób czyta mojego bloga, więc jeśli każdy doda jakiś komentarz pod tym postem będzie mi baardzo miło :)

WESOŁYCH ŚWIĄT KOCHANI! :*

17 komentarzy:

  1. Ja czytam :D Kiedy dodasz następną część? :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie piszesz :)) Nie mogę się doczekać kolejnej części :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że dodam kolejny rozdział po świętach, ale nic nie obiecuję. Bardzo mi miło, że jednak są osoby, które dają o sobie znak :) Pozdrawiam cieplutko! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i ja również życzę Ci Wesołych Świąt :* Pozdrawiam :D <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje i zycze Ci cieplych, wesolych swiat wielkanocnych! Pozdrawiam , i czekam :) Swietny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiecie ile dla mnie znaczy każdy Wasz komentarz! :) Bardzo Dziękuję za miłe słowa :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie Wesołych Świąt <3 życzę Ci szczególnie weny, bo wiem że ostatnio Ci jej brakuje <3 Buziaki Kochana <3 :* /Kasia
    PS. Niestety musi być Anonimowy komentarz :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Hahaha :* siemaa buuu xd zajebistee zyczenia. Wszystkiego Dobrego i Weny <3 / Daniel ^.^

      Usuń
  9. Wszystkiego ci najlepsze w te swieta Duzo radosci, milosci i mokrego Dungusa, a przede wszystkim Duuuzoo Weny ;** !!! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piszę jeszcze raz komentarz , bo poprzedni mi sie nie dodał . Więc Tobie też życzę Wesołych świąt, Mokrego Śmingusa- Dyngusa i dużooo weny :) . Czytam wiele opowiadań na blogach i fanpagach na Fb , Ale Twoje spodobało mi sie najbardziej . Jest boskie , fantastyczne :D . Mam nadzieje ,że Natan wróci i czekam na szczęśliwe zakończenie , bo nie lubie złych , pewnie jak każdy :C . Jeszcze raz życzę Ci ,żebyś dostała tej swojej wyjątkowej weny i napisała duuużoo rozdziałów . Niech Ci pomysły kicaja w głowie , jak króliczki :P . Pozdrawiam ;) / D :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham twojego bloga no normalnie rozklejam się co rozdział a mnie łatwo wzruszyć nie jest więc brawka dla Ciebie czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział. Również życzę wesołych świąt i dużo więcej weny

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję wszystkim, KOCHAM WAS! Jesteście najlepsi! :) + zapraszam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń